Mít web je základ. Stále to ale spoustu lidí ignoruje.

V dnešní době internetu, je velice podstatné propagovat svoji firmu  na webu. Zde jsou některé důvody, proč je to výhodné a proč by se i vaše firma měla prezentovat na internetu.

Ušetří vám peníze

Díky nízkým nákladům na provoz a rostoucímu počtu uživatelů internetu je webová stránka prostor pro prezentaci Vašich produktů a služeb. Místo tištěných brožur a prospektů, které jsou mnohem více nákladné, stačí, když vyvěsíte svou nabídku na webové stránky. Katalog zde bude vždy aktuální, přehledný a zákazník snadněji najde to, co ho zajímá. Navíc nemusíte platit za tisk a distribuci.

Přivede víc zákazníků

Profesionální a přehledný web je nejlepší vizitkou vaší firmy, proto tuto složku Vaší propagace rozhodně nepodceňujte. Zákazníci ocení, když se na stránkách snadno vyznají a zároveň je osloví příjemný design korespondující s danou firmou či produktem. Důležitý faktor je také to, že více než polovina všech návštěvníků internetu přistupuje na web z mobilního telefonu či tabletu, proto rozhodně nezapomínejte na to, aby vaše stránky byly tzv. responzivní – tedy optimalizované pro různé druhy zařízení.

Vždy dostupná

Webové stránky mají tu výhodu, že jsou dostupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, bez ohledu na otevírací doby či svátky. Potenciální i stávající zákazníci si tak mohou prohlédnout Vaši nabídku, kdykoliv se jim zachce. Pokud si na svém webu zřídíte i e-shop, budou si moci cokoliv zakoupit v kteroukoliv denní i noční hodinu, což v dnešní uspěchané době ocení nejeden zákazník.

Zviditelní vaši značku

Abyste měli co nejvíce návštěvníku, a tím i co nejvíce nových zákazníků, je důležité, aby se Váš web zobrazoval na předních místech ve vyhledávačích. Proto neváhejte a investujte do kvalitní webové prezentace se správnou optimalizací pro vyhledávače, dlouhodobě je tato investice rozhodně přínosem a váš web bude bodovat na předních místech vyhledávání, čímž přivede více klientů.

Šetří čas

Poskytování základních informací zákazníkům je časově náročné – ať už telefonicky, osobně na schůzce, v katalogu nebo přes emaily. S webem se tento čas podstatně zkrátí. Na své webové stránky můžete nahrát všechny důležité informace přes kontakty, reference, až po samotný katalog produktů. Jakmile je jednou web online, o nic víc se starat nemusíte a váš čas je ušetřen. Nezapomínejte, že čas jsou peníze.